Klantvriendelijk telefoneren

Startdatum:
13.07.2021 13:30
Einddatum:
13.07.2021 15:00
Kosten deelname:
Gratis
Sluiting inschrijving:
12.07.2021 11:00
Beschrijving:
Deze workshop is geschikt voor een ieder die bij een (vrijwilligers)organisatie de telefoon aan neemt of telefonische spreekuren doet.
Er gaat niets boven menselijk contact zeker in een tijd dat al heel veel digitaal moet. Mensen geven toch wel de voorkeur aan persoonlijk contact. Tijdens dit contact zijn ‘vriendelijkheid’ en ‘volledige aandacht door de persoon in kwestie’ het belangrijkst, hoe houd je de klant tevreden?
Hoe je de telefoon opneemt, bepaalt voor een belangrijk deel het imago van jouw organisatie. In deze interactieve workshop geven we je daarom tips hoe je de klant zo te woord staat dat hij tevreden – of nog beter-: als fan van jouw organisatie ophangt.
Aangeboden door:
Zaankantersvoorelkaar